woensdag 5 februari 2014

34 weken


Hoe ver zijn we: 34 weken
Gewichtstoename: + 6,7kg (zoals voorspeld... ;-))
Zwangerschapskledij: 't Is of dat of niks.
Slapen: Amper. Mensen vragen mij vaak of "het wel gaat" enkel en alleen omdat ik er zo moe uit zie. Maar het gaat, dank u!
Mooiste moment deze week: De afgelopen weken zijn voorbij gevlogen! Je kamertje staat klaar en je kleertjes zijn gewassen. En elke week mag ik gaan leren hoe ik dat ga moeten doen, zo'n bevalling. Je mammie is op haar nieuwe job gestart en she's loving it.
Mis je iets: Slaap! En tijd, dat ook wel. En eten, natuurlijk!
Beweging: Je bent een actief kereltje, maar tijdens de prenatale les geef jij het beste van jezelf en dan steelt mijn buik de show. 
Rare goestinkjes: Nope! Enkel gewone goestinkjes. 
Kwaaltjes/eigenaardigheden: Dat valt hier allemaal goed mee.
Geslacht: een jongen!
Weetjes: Over het algemeen heb ik geen last van die typische zwangerschapshormonen. Mijn humeur is dus best wel stabiel. Alleen voel ik mij onvoorstelbaar kwetsbaar. Je mammie kreeg dan wel een bedrijfswagen maar ze moet daar dan ook wel mee rondrijden: ik tel elke dag de minuten af tot ik haar sleutel in het slot hoor, zo bang ben ik dat er haar iets overkomt.
Samen met mij was ook je tante zwanger. Jammer genoeg ging dat mis en moesten we afscheid nemen van je nichtje. Onvoorstelbaar hoe hard de natuur kan zijn. Volgens ons is ze nu al jouw engelbewaarder want afgelopen weekend belandden we door autopech nét niet dwars op de A12.
Humeur: Emotioneel
Uitkijken naar: Jou.
 
The Miss.

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh zo mooi! Vooral die laatste :-).

En over die gewichtstoename: op 22-23 weken zat je aan diezelfde toename. We zijn bijna drie maanden verder, dus hoedje af voor je discipline na de suikertest!
Als je vanaf nu max. een halve kilo per week bijkomt, dan blijf je onder de symbolische grens van 10 kilo. Geweldig, toch?

Je bent trouwens nog steeds mooi zwanger!

Elke zei

En ondertussen bijna 35 weken, zo lijkt het mij (uit de data, hé). Dat gaat mooi vooruit. Jullie kijken er nu wel ontzettend hard naar uit, zeker? De laatste loodjes wegen nog eventjes, maar dan hebben jullie dat kleine ventje in jullie armen.

Anoniem zei

ohhh dat komt écht dichtbij nu! Rust zo veel je kan en succes als t zo ver is!!

Anoniem zei

*Wacht vol spanning op de foto van 35 en 36 weken*
:-)

Anoniem zei

Lukt het nog allemaal daar? Het begint echt af te tellen, he .... :-)

Verschrikkelijk trouwens van het nichtje. Lukt het wat om dat uit je hoofd te zetten?

1raad: probeer elke seconde waarop het kan te slapen. Je zult het je achteraf nieeet beklagen :p.

Miss and Mrs. zei

We kijken er inderdaad heel hard naar uit!
We zien het nichtje als een engelbewaarder, voor de ouders is het véél erger...
En het lukt hier allemaal nog, maar het begint toch een béétje te wegen. ;-)