zondag 15 september 2013

Recap.

22 mei 2013
 
Moeder natuur kondigt het einde van een hoofdstuk aan. Vanaf nu moeten we, willen of niet, overschakelen naar IVF. Vandaag start ik ook voor de eerste keer in mijn leven met de pil.

Hoe zag dat eerste hoofdstuk eruit?

22 maanden
12IUI’s
2 ziekenhuizen
3 positieve zwangerschapstesten
3 extra zware teleurstellingen
19 mensen voor wie ik uit de kleren ging
70+ ziekenhuisbezoekjes
5000+ euro
Hysterosalpingogram, hysteroscopie, genetisch onderzoek
Ontelbare spuiten, tubes bloed en echo’s
Liegen, verbergen, regelen, piekeren, discussiëren, wanhopen, huilen, boos zijn, balen, breken
Hopen, leren, beseffen, genieten, stilstaan bij, (proberen) vertrouwen, wijzer worden , sterker worden

The Miss.

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Blij jullie opnieuw te horen!

Wel een confronterend hoofdstuk; maar ook wel spannend. Ik reken op een happy end tegen dat jullie 'terug-in-de-tijd-dagboek' bij augustus belandt.

Laat maar komen, die posts!

Anoniem zei

ammai indrukwekkend, ik weet hoe ik me voelde na 5 IUI's.. blij dat jullie terug zijn trouwens! en onze duimen zijn helemaal uitgerust om te duimen voor het nieuwe hoofdstuk!!

Die van A (Christel - Luc en Gaëtan) zei

Heb ook zoiets als ik dit lees, er is een happy end! Niet?

Unknown zei

Wow, indrukwekkend lijstje zeg :-( Gelukkig weet ik ondertussen al dat jullie dit héél snel gaan vergeten en er héél veel in de plaats gaat komen!

Unknown zei

Wow, indrukwekkend lijstje zeg :-( Gelukkig weet ik ondertussen al dat jullie dit héél snel gaan vergeten en er héél veel in de plaats gaat komen!